December 21, 2014

«La Nuit des Publivores»


“Advertising as an Art” – not sure that each one agrees it, especially when your favorite soap opera is interrupted with it. As for me – I can’t say that each Ad I can call an Art but maybe I’m not fully honest. I love to watch TV Ads by Fashion Houses and I can enjoy them several times. They have magic effect on me. I can say that creative teams did them perfectly – I can’t stop watching them. Though It’s hard to catch me by this marketing tool as I do it myself and I know what instruments are used, I make analysis of marketing tendencies in fashion  - it is a part of my job, but still sometimes I’m fascinated.

Ночь пожирателей рекламы.

«Реклама как искусство»- вряд ли такого же мнения придерживается домохозяйка, которая нервно переключает канал телевизора, когда сериал прерван рекламным блоком. За себя же могу сказать, что я не всегда могу отнести рекламу к искусству, хотя…может я немного лукавлю. Я обожаю смотреть рекламные ролики, которые выпускают модные дома, могу пересматривать их по несколько раз. На меня они действуют магически! Могу сказать, что команда, которая их сделала, сработала на отлично, потому что я не могу оторвать глаз от этой рекламы. Хотя меня трудно зацепить рекламой, я сама ее делаю, знаю какие инструменты применяются, анализирую тенденции в рекламной сфере, для меня это часть моей работы, а все равно…смотрю, как завороженная! 


That was the reason I decided to visit «La Nuit des Publivores»  - it is real Art. The Art of presenting the Idea to public and to make it buy this Idea and, of course, to make everybody watch it enjoying.

Именно поэтому я отправилась на Ночь Пожирателей Рекламы, так как это искусство! Это искусство донести до зрителя нужную мысль, заставить его захотеть что-то купить, да и в конце концов, заставить его разинув рот смотреть Вашу рекламу!


Для тех кто не знает, что это за мероприятие, это киношоу, которое проходит с 1981 года, каждый год весной премьера шоу проходит в Париже, затем отправляется в мировое турне. В этом году Ночь Пожирателей Рекламы была объединена темой будущего: аниматоры в космических костюмах, на ходулях, рекламные ролики про супер- космонавтов, которым не нужно ничего делать, и девушки липнут к ним сами. Ну и гости, которые с удовольствием окунулись в это ночное рекламное безумство.


Those who don’t know what this event is - it’s a cinema show that started in 1981. Each spring it starts in Paris and then goes around the world. This year the idea was the Future: animators dressed in space suites on stilts, video commercials about super spacemen popular among girls. All the guests enjoyed this night show greatly.

leather skirt, blouse, leather braclet/кожаная юбка, блуза, кожаный браслет AQUAMARINA
necklace/ колье Pull and Bear
clutch/клатч ZARA
shoes/туфли CAMELOT
wrist watch/наручные часы Michael Kors
braclet/браслет Pandora


No comments:

Post a Comment

Welcome to my blog!

Meet the Author

Fashion designer, AQUAMARINA fashion design brand developer, bespoke master, stylist, blogger.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!