December 30, 2014

Beautiful dress

How important to be feminine?!  This question is often discussed in forums and social networks. 

Насколько важно быть сегодня именно женственной?! Эти вопросы сегодня часто поднимаются на форумах и в соц сетях. 


My newslist at Vkontakte.ru  is full of women’s energy discussions, moon influence topics etcю Until today I didn’t pay much attention to it, but I do not ever forget that that I’m mother, I’m wife, I’m woman.  This is what I have to deal with every day.

В моей новостной ленте Вконтакте через одну публикацию идет обсуждение о женской энергии, о ведах, о влиянии луны и т.п. Я пока не поддалась этим новомодным течениям, но о женственности помню. Я- женщина, я- жена, я- мама! И это роли, которые мне приходится играть каждый день.
My son is growing older from day to day and chances to wear  a dress I have more often. I understood how I missed wearing beautiful dress. For two long years I had a young mother of a boy uniform – T-shirt and jeans – this is the only possible uniform to support my little hero in his every day adventures.
My wish to look feminine is expressed in this dress: massive flowers, laces, silhouette. I made it from a delicate wool shawl and decorated it with light black laces.
My goal is achieved! I felt myself very feminine! 

Мой сыночек подрастает, и сегодня я все чаще могу позволить себе надеть платье. Я поняла, как я соскучилась по красивому платью, потому что изо дня в день на протяжении почти двух лет, я каждый день доставала из шкафа джинсы и майку. Это была моя униформа, униформа мамы мальчика. В такой одежде удобнее всего поддерживать своего сорванца в постижении очередного подвига.
Мое желание женственности выразилось в этом платье: крупные цветы, кружево, силуэт. Это платье я сшила из тонкого шерстяного Павлопосадского платка и декорировала его тончайшим черным кружевом. 
Цель свою я достигла! В этом красивом платье чувствую себя по-настоящему женственной!

dress/ платье AQUAMARINA
shoes/ туфли ZARA
ring/кольцо no brend
wristle watch/часы Michael Kors



No comments:

Post a Comment

Welcome to my blog!

Meet the Author

Fashion designer, AQUAMARINA fashion design brand developer, bespoke master, stylist, blogger.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!