November 19, 2012

AFW. My 3d day. Look. Gold details.


My third day of AFW began not as before. Today I did not have to get up early. Today I can sleep a little longer and slowly think over my image for this evening  when I visit  show room RED.
Gold ... gold ... gold - is the main color of the season, and it was my image focus : golden chain, golden buttons, accessories for bag and even clock ticking with its golden arrows. I added the white, beige colors and menthol to the Autumn gold color. I created rather unusual autumn look it was light, especially for St. Petersburg, but I felt  100% great.


Мой третий день AFW начинался не как предыдущие дни. Сегодня мне не нужно было вставать рано, чтобы успеть собраться и доехать до нужного места. Сегодня я могу выспаться и не торопясь продумать свой образ, и только вечером мне предстоит посетить шоу рум RED и посмотреть показы текущего дня.
Золото...золото...золото- это основной цвет этого сезона, и именно на него я сделаю акцент: золотая цепочка, золотые пуговицы, фурнитура на сумке и даже часики тикают своими золотыми стрелочками. Осенний золотой цвет я дополнила белым, бежевым и ментоловым цветами. Для осени  получился необычный образ, светлый, особенно для Петербурга, но в нем я буду себя чувствовать на все 100%.


Пиджак, брюки, блуза, сумка/ Jacket, trousers, blouse, bag aquaMARINA
ботильоны/ ankle boots ebay.com
часы/ wristwatch Moschino
туалетная вода/ perfume LANVIN Rumeur 2 Rose
лак для ногтей, помада/ nail polish, lipstick Pupa


No comments:

Post a Comment

Welcome to my blog!

Meet the Author

Fashion designer, AQUAMARINA fashion design brand developer, bespoke master, stylist, blogger.

Looking for something?

Subscribe to this blog!

Receive the latest posts by email. Just enter your email below if you want to subscribe!